close

由7weeks起早孕症狀開始,先是身體超級累,成日想瞓

然後作嘔作悶亦開始,初頭都只係作嘔多同嘔水,慢慢隔兩日就大嘔,繼而完全冇胃口食嘢,唔食得嗰D就勁想食

正餐完全食唔倒飯,所以就不停食生果,原來之後睇中醫,先知食得多生果都係唔好

呢段最難頂嘅日子又正值炎夏,無時無刻都想飲凍嘢,自己唔乖,都會飲DD,但會擺一陣冇咁凍先飲

比起上次懷薑薑,都冇今次咁嚴重

直到差不多12weeks,我嘗試睇中醫,當安胎都好

醫師有四個字講得好中,`有氣冇力´,絕對貼切而家嘅我, 叫我唔好食咁多生果,之前日日食唔同款,諗住有營養嘛

佢話個胃太涼,就容易作嘔,又話我血氣唔好,要小心D

之後隔一兩日都會去睇,食咗兩三次藥後,胃口好返好多,但小嘔仍然有

大約睇咗5次倒,成個人都精神返哂,約15weeks時,連小嘔都冇喇!醫師話如覺得冇咩嘢都唔洗再睇

 DSC_2295  

到約16weeks時,有一晚瞓到半夜發生穿水疑雲,嚇得我即刻入急症

當晚有諗過出返廣華,但又唔知咩情況,就快快入屯門醫院

初步check完冇大問題,就先要留院觀察,上到病房已早上6點了,就叫薑爸回家先

第二日繼續照超聲波檢查,醫生又話正常,到下午本想出院,見自己又冇咩嘢,不過問醫生,建議留多一日觀察吓先

全日喺病房悶到我傻,走廊出面又嘈,想好好瞓吓都唔得

傍晚病房其他病人都出哂院,諗住夜晚有覺好瞓,點知10點開始就不斷有新症入,對面個肥婆成晚打鼻塞,仲要打到地震咁大聲,簡直活受罪

最後第二日中午就出得院了

幸好check過哂都冇問題,回到家休息多兩日先接返薑薑湊

 PhotoGrid_1378875028187   

arrow
arrow
    全站熱搜

    薑媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()